Warto wiedzieć...

Szanowni Klienci!

Bardzo dziękujemy, że zgłaszacie się do nas ze swoimi zleceniami. Cieszymy się gdy możemy szybko i sprawnie zrealizować przesłane do nas zlecenia. Wasze zadowolenie - jest naszym największym sukcesem!

Właśnie po to, by realizacja zleceń była jeszcze bardziej płynna nasz zespół postanowił opublikować na stronie informacje, które warto wiedzieć o procesie druku. Handlowcy, graficy, drukarze oraz osoby pracujące w introligatorni DGPress, na podstawie swojego doświadczenia opisali ciekawostki i porady - dzięki którym branża poligraficzna stanie się Wam bliższa. Dzięki temu nasza współpraca będzie łatwa, szybka i przyjemna dla obu stron!

Naszym zadaniem jest w umiejętny sposób przekazać Klientom wiedzę o możliwościach w branży poligraficznej i dlatego właśnie stworzyliśmy tą podstronę.

Zachęcamy do czytania!

15 maja 2015

Cyfrowo czy Offsetowo?

Czyli jaka jest różnica między tymi metodami  i na podstawie czego wybrać technologię druku naszego zamówienia. Najlepiej decyzję o wyborze technologii druku pozostawić specjaliście czyli opiekunowi klienta, doradcy klienta czy też handlowcowi, który zajmuje się nami w wybranej drukarni.W naszej drukarni DGPress- takich osób jest kilka – Wasze pytania kierujcie zatem na maila klienci@dgpress.pl, a na pewno wykwalifikowany doradca się z Wami skontaktuje.  Osoby pracujące w naszej drukarni i  zaprzyjaźnionej agencji VMG mają duże doświadczenie, gdyż nie jedną pracę już wykonali, nie jeden błąd popełnili i wiedzą najlepiej czego się spodziewać po danej technologii, co stosować a co obchodzić szerokim łukiem […]
15 maja 2015

Kolory, kolory, kolory…

W branży poligraficznej i nie tylko bardzo często można usłyszeć: CMYK vs RGB. Ale do czego to jest potrzebne? Dlaczego to takie ważne? Czym się różnią te kolory między sobą? – przecież czerwony to czerwony a niebieski to niebieski- więc o co chodzi? Postaram się przybliżyć trochę ten temat, bazując na swoim doświadczeniu w branży poligraficznej. CMYK to najprościej mówiąc paleta zbudowana z 4 podstawowych kolorów z których powstają wszystkie ich pochodne. Poprzez połączenie ze sobą w różnorakich proporcjach 4 podstawowych kolorów otrzymamy wszystkie inne barwy. Te 4 podstawowe kolory od których angielskich nazw powstała i jest powszechnie używana nazwa CMYK […]
15 maja 2015

Przygotowanie plików do druku

Każdy handlowiec i  drukarz w branży poligraficznej dobrze wie, że bardzo często zdarza się że Klient dzwoni, prosi o wycenę druku np. ulotek mówiąc, że nie potrzebuje projektu, bo ma już gotowy plik – po czym wysyła ulotkę w Wordzie lub Paint … Otóż szanowni Klienci – taki plik, który uważacie za przygotowany do druku- absolutnie nim nie jest… Proces drukowania nie jest niestety aż tak prosty, dlatego też pliki z których drukujemy wizytówki, ulotki, teczki, notesy, katalogi, foldery i inne musza być odpowiednio przygotowane. Skupmy się na przygotowaniu pliku do druku cyfrowego (druk offsetowy ma nieco wyższe wymagania, dlatego […]
15 maja 2015

Dobre rady do zapamiętania

Zgodzicie się chyba ze mną, że lepiej uczyć się na błędach popełnianych przez innych niż przez siebie. Żeby więc ułatwić sobie pracę, zachęcamy do zapoznania się z naszymi radami. Dotyczą one różnych etapów produkcyjnych: projektu, druku, uszlachetnień czy introligatorni i warto, żeby o nich wiedział zarówno handlowiec jak i grafik, drukarz i krajacz. Niektóre są bardzo oczywiste, a inne pewnie nawet przez myśl by Wam nie przeszły. Zatem ZACZYNAMY: Przy wydrukach dwustronnych na cyfrze, należy pamiętać żeby jak najlepiej spasować przód z tyłem. Nie uda się to z pewnością idealnie, bo cyfra ma swoją tolerancję przesunieć- ale trzeba dołożyć wszelkich starań […]
18 maja 2015

Fotokalendarze- świetny pomysł na oryginalny prezent i nie tylko….

Fotokalendarze to coraz bardziej popularny prezent dla rodziny, znajomych, współpracowników itp. Pasuje na każdą okazję i jest bardzo oryginalny i  indywidualny. Nie ma znaczenie miesiąc  w którym chcesz wręczyć fotokalendarz, gdyż na Twoje potrzeby może on rozpoczynać się w dowolnym miesiącu  np. szkolny : od czerwca do czerwca… Do fotokalendarza nie trzeba dawać tylko zdjęć osób…, mogą to równie dobrze być Twoje ulubione miejsca które widziałeś lub chciałbyś zobaczyć, Twoje zwierzaki, Twoje ulubione gadżety itp. Jeśli jesteś fanem/fanką jakiejś szczególnej marki samochodów, motocykli lub lubisz klasyki z dawnych lat – to również może być temat przewodni Twojego fotokalendarza. Technologia wykonania […]
18 maja 2015

Znaczenie Voucherów, kart lojalnościowych, bonów dla Klientów

W obecnych czasach pozyskanie i utrzymanie Klienta w Swojej firmie, bez względu na branżę jaką się zajmujesz  nie jest łatwym zadaniem i przyzna to chyba każdy…Konkurencja jest tak duża, że żeby zainteresować sobą Klienta, trzeba się czymś naprawdę wyróżnić… i nie chodzi tutaj już tylko o różnice w jakości produktu… Ze względu na przesyt dobrami na rynku, coraz większą wagę Klienci przywiązują do fachowej, profesjonalnej obsługi. Decydując się na współpracę z dana firmą, chcą być dobrze traktowani, chcą czuć, że firmie na nich zależy… Doskonałym przykładem są tutaj wg. mnie pracownicy galerii handlowych, którzy bardzo często swoją frustrację zawiązaną  z  […]
17 czerwca 2015

Moc kalendarzy reklamowych!

Zastanawiasz się w jaki sposób reklamować swoją firmę, żeby dotrzeć do potencjalnych klientów? Chciałbyś zostawiać u klientów jakiś gadżet, który będzie o Tobie przypominał? Oczywiście możliwości jest wiele: długopisy, breloczki, pen drivy, balony, koszulki itp. Moim zdaniem natomiast- kalendarz- to jest to! Po pierwsze nie znam osoby, która nie używałaby kalendarza w ciągu roku- czy to ściennego, biurkowego , kieszonkowego czy też książkowego. Każdy z nas organizuje sobie dzień, tydzień, miesiąc, a nawet cały rok w oparciu o kalendarz. Jest to zatem doskonały nośnik reklamowy. Każdego dnia Twój potencjalny klient będzie patrzył na Twoje logo, maila czy też nr tel. […]
25 czerwca 2015

Co to jest papier kredowy?

Papier kredowy, offsetowy czy może ozdobny? Każdy, kto choć raz miał do czynienia ze zlecaniem druku ulotek/Cv/folderów/katalogów/materiałów szkoleniowych/książek czy innych produktów wie, że podstawowym kryterium, które musi znać wykonawca jest WYBÓR PAPIERU. Nie chodzi tutaj  oczywiście o wybór firmy, która wyprodukowała papier  – a tych jest na rynku bardzo dużo…- ale o rodzaj papieru. Przedstawię wam tutaj  w wielkim skrócie podstawowe informacje o papierze powlekanym kredowym- zwanym potocznie KREDĄ. Papier kredowy – popularnie zwany po prostu kredą, to papier bezdrzewny, powlekany. Oznacza to, że papier podkładowy jest pokrywany dodatkową, cienką warstwą   mieszaniny pigmentu mineralnego oraz kleju a następnie wygładzany specjalnymi walcami. […]
17 sierpnia 2015

Karty do gry jako narzędzie marketingowe

Karty do gry mogą być doskonałym nośnikiem reklamowym dla Twojej firmy. Zagorzałych graczy nie brakuje, a im zawsze towarzyszą znajomi i znajomi znajomych….   Talia kart, która na odwrocie  będzie miała ciekawą grafikę i Twoje logo, może być zatem oglądana przez wielu potencjalnych klientów. Dodatkowo, gra w karty to hobby, sposób spędzania czasu wolnego, spotkania z przyjaciółmi – czyli coś co dobrze się każdemu kojarzy- tak samo będzie kojarzył się wizerunek Twojej firmy! Limitowane edycje coraz częściej stają się też doskonałym upominkiem świątecznym, rocznicowym itp. dla Twoich kontrahentów i nie tylko. Ostatnimi czasy spotykałam się również z wykorzystaniem indywidualnych kart jako […]
25 sierpnia 2015

Sam stwórz Swój FOTOKALENDARZ na naszej nowej platformie!

Zapraszamy do skorzystania z naszej nowopowstałej platformy do tworzenia i zamawiania fotokalendarzy ze swoimi zdjęciami! Szybko i w prosty sposób możesz zaprojektować swój kalendarz. Wszelkie potrzebne informacje znajdziesz tutaj: https://dgpress.pl/kalendarze/ W razie dodatkowych pytań dzwońcie: 695 050 784    
11 września 2015

Kołonotatniki- czy warto je drukować…?

11Kołonotatniki/ notesy na spirali   Gadżety reklamowe jakie rozdają firmy powinny być albo bardzo praktyczne albo bardzo oryginalne. Gadżet, który jest praktyczny – spełnia swoją funkcję ponieważ obdarowana osoba używa go na co dzień a tym samym reklamuje Twoją firmę każdego dnia w różnych środowiskach… Do takich gadżetów należą między innymi: kołonotatniki czy też inaczej zwane notesy na spirali. Kołonotatnik można wykonać na wiele sposobów – w zależności od potrzeb i budżetu Klienta. Wersja najprostsza i najtańsza to: – okładka miękka, foliowana dwustronnie, zadrukowana jednostronnie – wnętrze papier offset 90g, zadruk jednostronny – spirala   Wersję podstawową można oczywiście uszlachetnić […]
26 listopada 2015

Wykrojnik- co to takiego?

Wykrojnik introligatorski  to matryca do wycinania w kartonie, tekturze lub innym materiale, zaprojektowanego kształtu. Proces wytworzenia wykrojnika rozpoczyna się w studiu graficznym, gdzie za pomocą programu graficznego przygotowuje się siatkę przyszłego opakowania. Po zaprojektowaniu siatki wykrojnika najbezpieczniej jest wyciąć prototyp opakowania za pomocą plotera. Po sprawdzeniu zaprojektowanego kształtu, kolejnym etapem jest przygotowanie płyty bazowej wykrojnika ze sklejki. Płyta bazowa musi mieć wymiary odpowiadające wymogom maszyny sztancującej. W płycie bazowej laser dużej mocy wycina na wylot kształt zgodny z projektem komputerowym. Następnie w wycięte szczeliny mocuje się ukształtowane zgodne z wypalonym kształtem stalowe listwy, zwane też liniami lub nożami introligatorskimi. Dostępny […]
Serwis Firmy DG Press Jacek Szymański korzysta z plików cookie
Mają Państwo możliwość samodzielnej zmiany ustawień dotyczących cookies w swojej przeglądarce internetowej. Jeśli nie wyrażają Państwo zgody, prosimy o zmianę ustawień w przeglądarce lub opuszczenie serwisu.

Dalsze korzystanie z serwisu bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce oznacza akceptację plików cookies, co będzie skutkowało zapisywaniem ich na Państwa urządzeniach.

Informacji odczytanych za pomocą cookies i podobnych technologii używamy w celach reklamowych, statystycznych oraz w celu dostosowania serwisu do indywidualnych potrzeb użytkowników, w tym profilowania. Wykorzystanie ich pozwala nam zapewnić Państwu maksymalną wygodę przy korzystaniu z naszych serwisów poprzez zapamiętanie Waszych preferencji i ustawień na naszych stronach. Więcej informacji o zamieszczanych plikach cookie jak również o zasadach i celach przetwarzania danych osobowych znajdą Państwo w Polityce Prywatności w zakładce RODO.

Akceptacja ustawień przeglądarki oznacza zgodę na możliwość tworzenia profilu Użytkownika opartego na informacji dotyczącej świadczonych usług, zainteresowania ofertą lub informacjami zawartymi w plikach cookies. Mają Państwo prawo do cofnięcia wyrażonej zgody w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania Państwa danych, którego dokonano na podstawie udzielonej wcześniej zgody.
Zgadzam się Później