W obecnych czasach pozyskanie i utrzymanie Klienta w Swojej firmie, bez względu na branżę jaką się zajmujesz nie jest łatwym zadaniem i przyzna to chyba każdy…Konkurencja jest tak duża, że żeby zainteresować sobą Klienta, trzeba się czymś naprawdę wyróżnić… i nie chodzi tutaj już tylko o różnice w jakości produktu…
Ze względu na przesyt dobrami na rynku, coraz większą wagę Klienci przywiązują do fachowej, profesjonalnej obsługi. Decydując się na współpracę z dana firmą, chcą być dobrze traktowani, chcą czuć, że firmie na nich zależy…
Doskonałym przykładem są tutaj wg. mnie pracownicy galerii handlowych, którzy bardzo często swoją frustrację zawiązaną z ich godzinami pracy przelewają na potencjalnych klientów…, a objawia się to tym że już na wejściu do sklepu widzimy niezainteresowaną minę sprzedającego, który marzy o tym żebyśmy jak najszybciej wyszli… Oczywiście nie tyczy się to wszystkich sprzedawców…W każdej branży zdarza się, że nieodpowiednie osoby są na nieodpowiednim stanowisku – tak już jest i tak pewnie będzie zawsze.
Jeśli chcemy coś zmienić w społeczeństwie, powinniśmy zacząć od siebie!
Zatem bez względu na to w jakiej branży pracujesz- jeśli masz kontakt z Klientem i chcesz go pozyskać traktuj go tak – jak sam chciałbyś być potraktowany…
Taka jest polityka naszej drukarni i z pewnością dzięki niej – szybko zyskujemy tak liczne grono wiernych Klientów, którzy polecają nasze usługi innym…
Jako, że nasza branża to poligrafia, podpowiemy Ci jak w prosty sposób możesz okazać swoim Klientom jak bardzo ważni są dla Ciebie.
Takie małe, niewymagające dużego nakładu gotówki gesty w stosunku do Klienta- stawiają Cię na starcie o poziom wyżej od konkurencji- a to już bardzo dużo!!!!