Znaczenie Voucherów, kart lojalnościowych, bonów dla Klientów

Fotokalendarze- świetny pomysł na oryginalny prezent i nie tylko….
18 maja 2015
Moc kalendarzy reklamowych!
17 czerwca 2015
Pokaż wszystkie

Znaczenie Voucherów, kart lojalnościowych, bonów dla Klientów

Znaczenie Voucherów, kart lojalnościowych, bonów dla Klientów

W obecnych czasach pozyskanie i utrzymanie Klienta w Swojej firmie, bez względu na branżę jaką się zajmujesz  nie jest łatwym zadaniem i przyzna to chyba każdy…Konkurencja jest tak duża, że żeby zainteresować sobą Klienta, trzeba się czymś naprawdę wyróżnić… i nie chodzi tutaj już tylko o różnice w jakości produktu…

Ze względu na przesyt dobrami na rynku, coraz większą wagę Klienci przywiązują do fachowej, profesjonalnej obsługi. Decydując się na współpracę z dana firmą, chcą być dobrze traktowani, chcą czuć, że firmie na nich zależy…
Doskonałym przykładem są tutaj wg. mnie pracownicy galerii handlowych, którzy bardzo często swoją frustrację zawiązaną  z  ich godzinami pracy przelewają na potencjalnych klientów…, a objawia się to tym że już na wejściu do sklepu widzimy niezainteresowaną minę sprzedającego, który marzy o tym żebyśmy jak najszybciej wyszli… Oczywiście nie tyczy się to wszystkich sprzedawców…W każdej branży zdarza się, że nieodpowiednie osoby są na nieodpowiednim stanowisku – tak już jest i tak pewnie będzie zawsze.

Jeśli chcemy coś zmienić w społeczeństwie, powinniśmy zacząć od siebie!
Zatem bez względu na to w jakiej branży pracujesz- jeśli masz kontakt z Klientem i chcesz go pozyskać traktuj go tak – jak sam chciałbyś być potraktowany…
Taka jest polityka naszej drukarni i  z pewnością dzięki niej – szybko zyskujemy tak liczne grono wiernych Klientów, którzy polecają nasze usługi innym…

Jako, że nasza branża to poligrafia, podpowiemy Ci jak w prosty sposób możesz okazać swoim Klientom jak bardzo ważni są dla Ciebie.

  • zaprojektuj i wydrukuj dla swoich Klientów vouchery z jakimś szczególnym bonusem dla nich:
    może to być zaproszenie na kolację, na kawę, na ciastko w najbliższej cukierni
    może to być darmowa lekcja angielskiego, wizyta u kosmetyczki czy też wstęp do Muzeum
    Nie musi to być coś bardzo drogiego- dla Klienta liczy się to, że o nim pomyślałeś…
  • zaprojektuj i wydrukuj karty lojalnościowe .
    Rozdaj im je już przy pierwszej wizycie, żeby wiedzieli, że przychodząc do Ciebie systematycznie mogą otrzymać coś w zamian…- to im się opłaci, więc będą chcieli współpracować z Tobą przez dłuższy czas. Później już tylko od jakości Twoich usług zależy czy uda się Tobie zadowolić Klienta.
  •  zaprojektuj i wydrukuj bony rabatowe.
    Rozdawaj je nie tylko swoim klientom, zostawiaj je wszędzie gdzie to możliwe,  bądź widoczny!
    Niech ludziom przewija się Twoje logo w różnych miejscach.

Takie małe, niewymagające dużego nakładu gotówki gesty w stosunku do Klienta- stawiają Cię na starcie o poziom wyżej od konkurencji- a to już bardzo dużo!!!!

Serwis Firmy DG Press Jacek Szymański korzysta z plików cookie
Mają Państwo możliwość samodzielnej zmiany ustawień dotyczących cookies w swojej przeglądarce internetowej. Jeśli nie wyrażają Państwo zgody, prosimy o zmianę ustawień w przeglądarce lub opuszczenie serwisu.

Dalsze korzystanie z serwisu bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce oznacza akceptację plików cookies, co będzie skutkowało zapisywaniem ich na Państwa urządzeniach.

Informacji odczytanych za pomocą cookies i podobnych technologii używamy w celach reklamowych, statystycznych oraz w celu dostosowania serwisu do indywidualnych potrzeb użytkowników, w tym profilowania. Wykorzystanie ich pozwala nam zapewnić Państwu maksymalną wygodę przy korzystaniu z naszych serwisów poprzez zapamiętanie Waszych preferencji i ustawień na naszych stronach. Więcej informacji o zamieszczanych plikach cookie jak również o zasadach i celach przetwarzania danych osobowych znajdą Państwo w Polityce Prywatności w zakładce RODO.

Akceptacja ustawień przeglądarki oznacza zgodę na możliwość tworzenia profilu Użytkownika opartego na informacji dotyczącej świadczonych usług, zainteresowania ofertą lub informacjami zawartymi w plikach cookies. Mają Państwo prawo do cofnięcia wyrażonej zgody w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania Państwa danych, którego dokonano na podstawie udzielonej wcześniej zgody.
Zgadzam się Później