USŁUGI DODATKOWE W OFERCIE DG Press
Projekty graficzne
Wychodząc naprzeciw potrzebom naszych klientów stworzyliśmy ofertę na wykonywanie projektów graficznych.
Jeśli masz pomysł na wizualizację swojej firmy, ale nie posiadasz narzędzi do wykonania grafiki - my zrobimy to za Ciebie!
Jeśli chcesz żeby Twoje projekty były odpowiednio przygotowane pod uszlachetnienia typu: folia, lakier UV, złocenie, tłoczenie, dziurkowanie itp. - zleć to nam!
Przy zlecaniu opracowania szaty graficznej wszystkich materiałów reklamowych dla Twojej firmy - spytaj o RABAT - a na pewno go otrzymasz.
Żebyśmy mogli obsługiwać naszych Klientów kompleksowo, stworzyliśmy również dział DG-Net, który specjalizuje się w projektowaniu stron internetowych.
Studio graficzne DG Press oferuje: projekty wizytówek, projekty ulotek, projekty folderów, broszur, projekty katalogów, projekty voucherów, bonów, projekty teczek firmowych, projekty listowników, projekty kopert, projekty segregatorów, projekty okładek: książek, czasopism, projekty logo, logotypów, projekty E- kartek, projekty zaproszeń (firmowych, ślubnych, okolicznościowych), retusz zdjęć, fotomontaż, kalendaria do różnych typów kalendarzy (standardowe i indywidualne).
Procedura przygotowania projektu
Wywiad z Klientem:
Projekty przygotowujemy na podstawie informacji od klienta oraz przesłanych przez niego plików. Nie ingerujemy w treść. Projekt powstaje według wizji i wytycznych klienta ( jeśli takiej nie ma sami ją tworzymy).Poprawki:
Do każdego projektu, Klientom przysługują 3 bezpłatne poprawki (nie chodzi tu oczywiście o zmianę 3 pojedynczych elementów, ale o 3 serie poprawek). Każda kolejna poprawka jest płatna 40,- netto – ale z doświadczenia powiem że raczej nie zdarza się żeby klient dopłacał do poprawek , 3 w zupełności wystarczają Po pierwszej poprawce odsyłamy projekt do ponownego wglądu i jeśli wszystko jest ok, następuje akceptacja a później druk, a jeśli coś trzeba poprawić to poprawiamy.Akceptacja:
Drukujemy dopiero tą wersję na którą mamy mailową akceptację Klienta.Personalizacja
Czy lubisz otrzymywać wiadomości, listy, zaproszenia - tzw. Masówki? Skierowane do wszystkich czyli konkretnie do nikogo? Pewnie jak odpowiada większość zapytanych - odpowiedź brzmi NIE.
Chciałbyś zaadresować i skierować indywidualny list do każdego ale nie masz czasu na ręczne wypisywanie?
Idealnym rozwiązaniem staje się wówczas personalizacja. Dzięki niej każdy egzemplarz/list/ wiadomość może być inna, skierowana bezpośrednio do odbiorcy uwzględniając jego potrzeby.
Nasze oprogramowania pozwalają na skopiowanie do systemu urządzenia personalizującego każdej listy.
Zastosowań personalizacji jest bardzo wiele np. notesy, vouchery, faktury, zaproszenia ślubne, dyplomy, certyfikaty z wdrukowanymi nazwiskami, oferty, materiały szkoleniowe, promocje, gadżety i upominki i inne
Oprawa
Zeszytowa/szyta
Przy składaniu broszury/ katalogu w całość, wydrukowane arkusze (na każdym są 4 strony czyli 1 składka ) układa się jeden na drugim a następnie taki wkład jest składany na pół i zszywany metalowymi zszywkami na grzbiecie.
Otrzymujemy wówczas zeszyt o miękkiej, papierowej (foliowanej lub nie) okładce i grzbiecie w postaci krawędzi.
Kilka dobrych rad!
Wszystkie strony (kartki) są złączone na grzbiecie metalowym drutem (zszywka). Radzimy odsunąć grafikę o minimum 10mm od linii zgięcia, żeby nie wchodziła na łam.W oprawie szytej Ilość stron razem z okładką musi być podzielna przez 4 (inaczej nie uda się spiąć stron)
Max ilość stron publikacji, które można oprawić zeszytowo nie powinna być większa niż 100 (powyżej tej ilości, grzbiet staje się zbyt „pulchny” i nie wygląda to estetycznie).
Przy projektowaniu publikacji pod oprawę zeszytową, powinno się dodać spad od 3-5mm (im grubsza tym większy), ze względu na to, że strony bliżej środka musza zostać mocniej docięte żeby nie wystawały.
Treść na stronach musi być wyśrodkowana.
Jeśli okładka lub inna strona wnętrza, ma być zadrukowana jednostronnie to należy pamiętać, żeby w pliku wstawić za nią wakat (pustą stronę)
W spiralę
To metoda stosowana najczęściej przy produkcji:
Kalendarzy, map, notesów, instrukcji obsługi, katalogów, poradników.
Spirale mogą być metalowe lub plastikowe. Standardowe kolory spirali to biały i czarny (pozostałe: zielony, niebieski, czerwony, żółty, złoty, srebrny wg indywidualnego zamówienia klienta).
W zależności od grubości oprawianej publikacji, stosuje się spirale różnych wielkości.
Oprawa druków w spirale jest bardzo funkcjonalna i trwała. Pozwala na szybką i nisko-kosztową wymianę stron.
Klejona
Oznacza, że strony łączy się przy zastosowaniu gorącego kleju, a nie szyjąc je zszywkami. Publikacje bardziej przypominają wówczas książkę, zyskując większą estetykę i trwałość produktu.
Oprawa klejona zapewnia stałe połączenie wszystkich kartek bezpośrednio z oprawą, która jest odporna na wszelkie uszkodzenia mechaniczne. Przy tym rodzaju oprawy eliminuje się ryzyko samoistnego wypadania kartek. Oprawa klejona może być miękka lub twarda.
Miękka - zwykle drukowana na kredzie 250-300g i uszlachetniana folią matową lub błyszczącą. Twarda - okładka wykonana z kaszerowanej tektury introligatorskiej, uszlachetnionej laminatem błysk lub mat.
Foliowanie / Laminowanie
Folia matowa
oprócz ochrony przed zniszczeniem nadaje powierzchni niezwykle ekskluzywny wygląd. Jej zastosowanie sprawia, że okładki katalogów, broszur, magazynów, książek jak również teczki, segregatory i innym produkty są jedwabiście gładkie w dotyku.
Doskonale sprawdza się połączenie folii matowej z lakierem UV wybiórczym (który mieni się na matowej powierzchni) lub tłoczeniem.
Folia błyszcząca
zapewnia dodatkową ochronę druku jak również wyciąga „głębię koloru” (kolor staje się bardziej wyrazisty). Folie błyszczące są odporne na kurz, wilgoć i chemikalia. Najczęściej stosuje się to uszlachetnienie na okładki książek, menu, plany miast, segregatory, teczki ofertowe, katalogi oraz wszelkiego rodzaju mapach.
Folia soft-touch
Często zwana również folią aksamitną - charakteryzuje się pogłębionym efektem matowym i jest bardziej odporna na zarysowania niż pozostałe folie. Materiały pokryte folią aksamitną wyglądają szczególnie elegancko. Wyrafinowanego efektu wizualnego nadaje połączenie folii aksamitnej z błyszczącym lakieru UV.
Lakierowanie
Lakier UV może być stosowany na całej lub wybiórczo na części zadrukowanej powierzchni. Pozwala uwypuklić kolory i spotęgować efekt perspektywy.
Efekty dotykowe i wizualne są najlepiej widoczne, wówczas gdy podłoże na którym chcemy zastosować lakier Uv wybiórczo, będzie pokryte foliami lub lakierami matowymi.
Wyróżniamy lakiery UV błyszczące i matowe- standardowe lub wypukłe (UWAGA! dopytaj handlowca o parametry techniczne jakie muszą być spełnione żeby zastosować to uszlachetnienie na druku cyfrowym).
Hot stamping
zwany również złoceniem, termodrukiem lub hot-printem to technika druku w której używamy folii hot-stampingowej i matryc wypukłych.
Firma VMGPrint dysponuje najnowszej technologii maszyną do hot-stampingu.
Jeśli chcesz wiedzieć więcej o tej metodzie uszlachetnienia- skontaktuj się z naszym handlowcem (UWAGA! dopytaj o parametry techniczne jakie muszą być spełnione żeby zastosować to uszlachetnienie na druku cyfrowym).
Inne:
zaokrąglanie rogównawiercanie dziurek
nadawanie indywidualnych kodów alfanumerycznych
nakładanie zdrapek